ჩემი სამუშაო მაგიდა

ცოტა გართობა გადავწყვიტე, გთავაზობთ ფოტო მასალას ჩემი სამუშაო მაგიდიდან

ზედხედი
It does

 

მწეველის “ნაბორი”

 

ჰითჩკოკი, მედია და მედალი, რით დავიმსაურე ეს უკანასკნელი თავად ვერ გამირკვევია

 

ეს უბრალო ხურდები არაა, ყველაზე მძიმე მომენტში მათ სასწაულის მოხდენა და შიმშილისგან გადარჩენა ძალუძთ.
ჩემი ეგვიპტელი მეგობარი, რომელიც მეგობარმა შოტლანდიაში წამოსვლამდე მაჩუქა. როგორც ხედავთ ცალი ფეხი და ხელი აკლია. ლეგენდის თანახმად ერთ-ერთ ეგვიპტურ სოფელს ომში მონაწილეობა მოუხდა, ამიტომაც ყველა ჯანსაღი მამაკაცი საბრძოლველად გაიწვიეს. ყველა მებრძოლი დაიღუპა, სოფელს კი შერჩა ერთადერთი მამაკაცი, რომელმაც “მაჩოობა” ითავა და ქალების უმრავლესობა გაანაყოფირა. ჰეპი ენდი.

 


 

6 thoughts on “ჩემი სამუშაო მაგიდა

  1. lasha

    “მაჩოს” ისტორიაზე მაგრად გავერთე😀 აბა მაგას მოუგია თუ მოუგია ომი, თან მაგ დროს ან მიწისთვის იბრძოდნენ ან ქალისთვის და მაგანს ორივე ჭარბად შეხვედრია

    Reply
  2. エカ (aka Katiee)

    ეგ მაჩო იმის ძმა ხომ არ იყო, აქ, სამეგრელოში რომ მთელი სოფლის ქალები გადა….ია? (ლომაიას მამის ნაამბობს თუ ვენდობით :D)

    Reply
    1. lobzhanidze Post author

      მე რომ არაფერი მსმენია მეგრელ მაჩოზე? გააქვს მასალა?🙂

      Reply

Leave a Reply

